Jag har så blandade känslor nu. Jag är taggad för Bali och att kunna ligga på stranden och sola en hel dag och bara ta det lugnt låter väldigt lockade efter veckor fulla av resande och aktiviteter. Men jag är ledsen att tiden här i Nya Zeeland redan är över. Vi har haft det så himla bra. Att resa med stray tog oss inte bara runt landet, vi träffade nya människor som på bara några veckor blivit nära vänner.

Det är speciellt att resa tillsammans med nya människor. För 3 veckor sedan var vi främlingar för varandra och nu var det svårt att säga hejdå utan att få en tår i ögat. Men sen är ju jag lite känslig också. Jag är i alla fall sjukt tacksam för allt vi får göra och alla vi möter. Jag vill och kommer aldrig sluta resa för det är det bästa som finns.

Nya Zeeland är verkligen det vackraste landet jag någonsin varit i. Naturen är overklig. Vart man än kommer blir man chockad över hur fint det är. Hit vill jag verkligen tillbaks. 



Vi tillsammans med Jack vår buss-chaufför och Rachael, världens skönaste tjej från England 
Nere vid vattnet i Queenstown
Strandhäng i Queenstown

Vid stannade vid ett ställe som hette Peters lookout
Vi gick en hike vid Mt Cook

Mt Cook
Mt Cook

Igår stannade vi vid en fantastisk fin sjö, kommer tyvärr ej ihåg namnet
Sista kvällen med bussen

Soluppgången i morse på väg mot Christchurch 

Hoppas ni har det bra där hemma! 
Puss och kram 

Kommentera

Publiceras ej