Idag är det 75 dagar sedan vi åkte från Sverige, tiden har verkligen flugit förbi! Idag har jag mått väldigt dåligt, har haft feber, ont i kroppen och illamående. Jag har i princip bara sovit hela dagen men nu mår jag lite bättre så jag tog mig till affären precis bredvid och köpte en glass och lite choklad, ingen nyttig kvällsmat direkt men jag har inte haft någon matlust. 

Imorgon ska vi om jag inte mår sämre åka till Uluwatu och stanna i två nätter. Sedan tillbaks till Kuta för att vara nära flygplatsen. På torsdag åker vi nämligen till Singapore. Både jag och Nathalie är överens om att det ska bli skönt att komma till ett nytt land. Vi är färdiga med Bali! 

Igår provade jag och Mimmie på att surfa. Vi tog en timmes lektion och det var riktigt roligt och jag lyckades stå upp nästan varje gång. Hotellet vi bor på här är förresten inget vidare. Det finns bara en fungerande lampa så toaletten är kolsvart, det är kackerlaclor i rummet hela tiden, röret till handfatet läcker och allt är ganska nergånget. Men det ligger bra till och vi har pool, plus att våra kompisar bor här så vi har haft det bra ändå. 

Glad påsk på er förresten. Igår hade jag lite hemlängtan eftersom att det var kalas för pappa hemma som fyllde år. Känner mig inte redo att åka hem än men jag saknar familj, vänner och svensk mat. 

Puss och kram



Kommentera

Publiceras ej