Vi gör inte många knop här borta. Sol, bad, mat och hänga med sköna människor är det våra dagar består av, också lite fest ibland. Vi trivs verkligen här på Gilli och har bestämt oss för att stanna i en vecka till. Vi har lite planer på saker vi vill göra, gå en matlagningskurs, åka en dagstur till Lombok, gå på massage och pedikyr och lite sånt. Idag är Nathalie på sin första dyklektion och om hon tycker om det kanske hon bestämmer sig för att ta dykarecertifikat. Jag får tyvärr inte dyka pga min astma vilket känns väldigt tråkigt men sånt är livet. Jag får snorkla i stället :)

Lite bilder kommer vid ett senare tillfälle för min mobil krånglar och vill aldrig ansluta till internet och jag har inga bilder på ipaden. Så länge kan ni föreställa er vita stränder och blått vatten så vet ni hur vi har det, haha.

Förresten finns det en svensk restaurang här på ön. Igår åt vi korv och stroganoff med ris, så gott efter månader utan svensk mat. Någon dag ska vi köpa köttbullarna, mums. 


Puss och kram
Saknar er där hemma! 

Kommentera

Publiceras ej